#EBS16
Employer Brand Summit 4 Ekim 2016 Raffles Otel Zorlu Center
Kısaca EBS olan İşveren Markası ana temasıyla fikir sağlayıcılar ve uygulamacıları bir araya getiren büyük bir organzasyon. Güncel ve etkileyici uygulama örneklerini dinlemek ve kafamıza takılan soruları sormak için ideal bir etkinlik.
28 Mayıs tarihinde Finansbank Kristal Kulede ik blogger lansmanına katılarak zirvenin bu yılki havasını tatmış olduk. Ayrıca İşveren Markası konusunda çok önemli çalışmalar yapan Finansbank şirketini, bizzat yetkili ağızdan yani Hakan Alp den dinledik. Deneyimlemeyenler için oldukça uzak olan bu kavram hakkında uygulama kısmının ne denli meşakatli olduğu ve bu yatırımın geri dönüşünün ne kadar başarılı olduğunu gözle görülebilir sonuçlarıyla birlikte dillendirdik.
20 yıldan fazla bir geçmişi olan kavram hakkında temel bilgileri az çok biliyoruzdur. Sorun şu ki; En temelde işveren markası ne değildir? sorusuna cevap veremiyoruz. Çünkü şirketimizde yaptığımız çok basit bir hareketi bile işveren markası adı altında pazarlamaya çalışabiliyoruz. Peki gülen gözler film afişi gibi çalışanların gülücüklü fotoğraflarını sosyal medyada paylaşmak işveren markası anlamında çalışma yapıldığı anlamına mı geliyor? İlk bakışta basit ve etkili gibi duran ama detaylara bakıldığında bütüne yansımayan bir paylaşımdan öteye gitmiyor. Neticede bu kavram daha ciddi bir operasyon ve yatırım gerektiriyor.
2015 yılında gerçekleşen Employer Brand Summit sonrası yazdığım yazıya buradan ulaşabilirsiniz.
Bu zirvede en temel irdeleyeceğimiz konu Çalışan Deneyimi olacak. Cevap arayacağımız temel sorularımız ise;
– İnsanlar neden size katılsınlar?
– Neden sizinle kalsınlar?
– Neden kendilerini size adasınlar?
– ve nasıl hizmet etsinler?
4 Ekim tarihinde bu sorulara yanıtlar bulup uygulamaları dinleyelim. Siz de orada olmak istiyorsanız zirvenin internet sitesinden kaydınızı yaptırabilirsiniz.
http://www.employerbrandsummit.com/